Аналіз виховного аспекту
Аналіз виховного аспекту уроку
Предмет: Я досліджую світ.
Тема: «Як змінюється життя у водоймах».
Виховувати любов до природи; дбайливе ставлення до тварин; виховувати культуру спілкування.
Після дзвінка вчитель налаштовує дітей на подальшу роботу, дає декілька хвилин для того щоб заспокоїтися та перевірити готовність до уроку, після чого вітається з дітьми .
Розпочинається урок, вчитель поступово підводить учнів до теми і грамотно окреслює мету уроку та виховні цілі.
Вправи були використані: «Поміч» ( прочитати текст про розмноження риб; проаналізувати зміст); «Спрямоване читання» ( читаючи текст, учні шукають відповіді); «Рибка» (розглядають малюнки риб, після чого називають рибу і розповідають, що вони знають); «Здивуй клас» (цікаву інформацію обирають і розказують), загадки, гра «Мікрофон», фізкультхвилинка, «Скажи яка?».
Поведінка учнів на уроці задовільна ,більшість дітей уважно слухали вчителя та не порушували дисципліну. Вчитель пояснив важливість даної теми ,тому діти свідомо дотримувались дисципліни .
Діти з задоволенням виконували завдання на уроці, проявляли творчість і фантазію. Вони були зацікавлені в цій темі, активно відповідали на запитання, брали участь в обговоренні.
Вчитель володіє високим рівнем педагогічної майстерності ,організаторськими та комунікативними здібностями. Особистість вчителя займає важливе місце у класі.
Педагог створив на уроці атмосферу доброзичливості та співпраці. Він використовував різні прийоми та методи виховання, щоб залучити дітей до активної роботи.