
Храктеристика учня
Психолого-педагогічна характеристика школяра як члена колективу
Матвій З.
Відомості про родину: Хлопчик виховується у повній родині. У нього є старша сестра, якій 14 років. Батьки Матвія працюють у лікарні. По розповідям хлопчика, я зрозуміла, що більшість часу він проводить з бабусею. Йому бракує батьківської уваги та підтримки.
Інформація про готовність до школи: Хлопець має середній рівень готовності до школи. Він пройшов підготовку, але в іншому навчальному закладі. Вчительці доводиться його переучувати. Деякі завдання він виконує по своєму. У зошиті Матвій працює неохайно.
Психосоматичний стан: У Матвія часто змінюється настрій, він швидко втомлюється, скаржиться на головним біль.
Засвоєння програмового матеріалу: Програмовий матеріал хлопець засвоює важко. На уроках він відволікається, неуважно слухає.
Рівень адаптації: учень має низький рівень адаптації.
Емоційне сприйняття процесу навчання: Матвій негативно відгукується про школу. Улюбленим уроком вважає останній, тому що після нього він вирушає до дому. Він не засвоює навчальний матеріал, відволікається на уроках, при виконанні типових вправ потребує допомоги вчителя.
Емоційне ставлення до вчителя: До вчителя хлопчик відноситься добре, але йому важко виконувати її доручення.
Емоційне ставлення до нової позиції школяра: учень розуміє, що він став школярем, але йому важко адаптуватися до нових умов навчання.
Емоційне сприйняття стосунків з однокласниками: з дітьми хлопець спілкується добре, він вже знайшов собі друзів, з якими проводить час на перерві.Труднощів у спілкуванні з ними він не має.
Проаналізувавши вищезазначене я прийшла до висновку, що Матвій має низький рівень адаптації. Через недостатній рівень інтелектуального розвитку, йому тяжко звикнути до режиму, правил та умов, які перед ним ставить вчитель. Довго концентрувати свою увагу, на певному занятті, він не може, навчальний матеріал йому засвоювати важко.